November 30, 2009

Salam Aidiladha....

Sudah terlalu lama rasanya aku tak update blog aku nie.......macam-macam perkara yang perlu dibuat dan dibereskan sejak akhir-akhir ini. Wife pulak tengah sibuk dengan kerja dia, jadi internet dan laptop kat rumah nie dah jadi hak milik mutlak dia la. Kena bagi keutamaan dulu.


Apa-apa hal pun kami sekeluarga ingin merakamkan ucapan Selamat Hari Raya Aidiladha buat semua pembaca dan pengunjung blog ini. Kat NZ kami menyambut Aidiladha pada hari Sabtu. Kami buat open house. Boleh dikatakan semua keluarga postgraduate datang la. Penuh sesak rumah kami. Hari tu pulak hujan. Punyalah sibuk melayan tetamu sampai tak sempat nak ambik gambar.


Semalam ada sorang sahabat buat korban, bagi sikit daging kat kami. Banyak jugak la. Aku buat masak tomyam, rebus dan bakar. OK la. Nanti kalau ada masa nanti aku akan sambung lagi sesi pertaipan blog aku

2 comments:

  1. Salam Di..kau kat welly ke palmee?

    Sham

    ReplyDelete
  2. Dah pindah dah, 2 minggu sblm raya haji

    ZD

    ReplyDelete