October 8, 2009

Kamera Baru

Disebabkan anak sulung aku tu dah minat dengan kamera, aku dan isteri telah buat keputusan untuk belikan sebuah kamera untuk dia. Beli yang second-hand je, yang murah. Nak bagi kembangkan minat dia. Isteri aku mula melayari laman e-lelong,Trademe. Trademe ni macam e-Bay la cuma laman nie untuk penduduk NZ sahaja.

Akhirnya kami beli satu kamera digital dengan harga $NZ37. Jenamanya ialah DSE (tak pernah dengar pun), 4 mega pixel, 4 x zoom dan beberapa function basic. Masa aku bagi kamera tu kat anak aku, dia bukan main seronok. Semua barang dalam rumah habis dia nak tangkap. Aku suruh tangkap gambar aku dia tak nak pulak. Belum lagi berkesempatan bawa dia keluar untuk tangkap gambar. Tunggu hujung minggu nie la, itu pun kalau cuaca OK.















No comments:

Post a Comment