February 8, 2011

Alhamdulillah................

Hari Ahad yang lepas, 30 Januari, keluarga adik aku sampai di bumi New Zealand. Penerbangan mereka tiba di Wellington jam 12:10 pagi. Mereka bercadang jalan-jalan sambil menziarahi kami di sini sempena cuti panjang di Malaysia, Hari Wilayah 1 Feb dan Tahun Baru Cina 3 dan 4 Feb.


Mereka berada di sini selama 10 hari. Mereka bermalam 2 malam di Wellington, 2 malam di Rotorua, 2 malam di Auckland dan selebihnya di rumah aku. Terima kasih aku ucapkan kepada member-member di Wellington yang sudi menumpangkan aku dan keluarga adik aku.

Kami bawa mereka ke Rotorua dan tido di sana selama 2 malam. Kemudian mereka menyewa kereta dan menuju ke Auckland, manakala kami balik ke rumah. Sekarang keluarga adik aku dalam perjalanan ke Melbourne pulak. Mereka akan bermalam selama 2 malam di sana. Semoga mereka enjoy percutian mereka dan semua berjalan lancar. Nanti kalau ada masa aku akan catatkan sikit percutian mereka di sini. Sebab aku pun first time pi Rotorua.

No comments:

Post a Comment